Servicii

Studiu de piață și Analiza datelor

Procesul de colectare și analiză a informației externe și interne pentru a livra informații de valoare pentru luarea deciziilor

Câteva din provocările întâlnite de companii:

  • Identificarea noilor oportunități de creștere a numărului de clienți, segmentelor și piețelor
  • Lansarea produselor noi și poziționarea sau dezvoltarea unităților de stoc noi
  • Rebranding sau relansarea produselor curente
  • Înțelegerea bazei de clienți (segmentarea clienților, oferte pentru grupuri-țintă)
  • Sporirea eficacității ofertelor curente
  • Soluționarea problemelor strategice

De ce sunt angajați consultanții?

  • Consultanții au experiența, know-how-ul și infrastructura necesară pentru analiza rapidă și sofisticată a datelor, și vizualizarea lor eficace
  • Serviciile de consultanță economisesc timp pentru client, din acest motiv deciziile sunt luate mai rapid iar rezultatele încep să apară într-un timp mai scurt
  • Consultanții cuprind diverse domenii de expertiză (de exemplu, statistică, sociologie, econometrie, marketing și publicitate, și aduc experiența relevantă acumulată în diferite industrii și țări)
  • Consultanții oferă interpretări neutre și independente ale datelor
CUM FUNCȚIONEAZĂ

Audit de marketing intern

Analiza portofoliului de produse & brand curent, evaluarea eficienței acestuia și tipurilor de clienți existenți

Rezultat: privire de ansamblu asupra produselor și clienților companiei

Studiu de piață

Studiul de piață condus include structura pieței, preferințele și așteptările clienților, segmentarea clienților, studiul concurenților și a canalelor de distribuție

Rezultat: înțelegere complexă a pieței și trendurilor curente ale acesteia

Elaborarea strategiei

Informația din toate suresele este utilizată pentru a crea o strategie adaptată după necesitățile clientului și considerând poziționarea produselor noi, programe de loialitate ale clienților, strategie nouă de marketing pentru produse & brand existent.

Rezultat: strategie completă cu plan de implementare

Implementare

După necesitate, noi ajutăm la implementarea planului strategic prin monitorizarea progresului, controlul rezultatelor intermediare și asistând managementul în luarea deciziilor

Rezultat: strategie aplicată cu succes în concordanță cu oportunitățile pieței