Studiu de piață și Analiza datelor
Procesul de colectare și analiză a informației externe și interne pentru a livra informații de valoare pentru luarea deciziilor
Câteva din provocările întâlnite de companii:
- Identificarea noilor oportunități de creștere a numărului de clienți, segmentelor și piețelor
- Lansarea produselor noi și poziționarea sau dezvoltarea unităților de stoc noi
- Rebranding sau relansarea produselor curente
- Înțelegerea bazei de clienți (segmentarea clienților, oferte pentru grupuri-țintă)
- Sporirea eficacității ofertelor curente
- Soluționarea problemelor strategice
De ce sunt angajați consultanții?
- Consultanții au experiența, know-how-ul și infrastructura necesară pentru analiza rapidă și sofisticată a datelor, și vizualizarea lor eficace
- Serviciile de consultanță economisesc timp pentru client, din acest motiv deciziile sunt luate mai rapid iar rezultatele încep să apară într-un timp mai scurt
- Consultanții cuprind diverse domenii de expertiză (de exemplu, statistică, sociologie, econometrie, marketing și publicitate, și aduc experiența relevantă acumulată în diferite industrii și țări)
- Consultanții oferă interpretări neutre și independente ale datelor
Audit de marketing intern
Analiza portofoliului de produse & brand curent, evaluarea eficienței acestuia și tipurilor de clienți existenți
Rezultat: privire de ansamblu asupra produselor și clienților companiei
Studiu de piață
Studiul de piață condus include structura pieței, preferințele și așteptările clienților, segmentarea clienților, studiul concurenților și a canalelor de distribuție
Rezultat: înțelegere complexă a pieței și trendurilor curente ale acesteia
Elaborarea strategiei
Informația din toate suresele este utilizată pentru a crea o strategie adaptată după necesitățile clientului și considerând poziționarea produselor noi, programe de loialitate ale clienților, strategie nouă de marketing pentru produse & brand existent.
Rezultat: strategie completă cu plan de implementare
Implementare
După necesitate, noi ajutăm la implementarea planului strategic prin monitorizarea progresului, controlul rezultatelor intermediare și asistând managementul în luarea deciziilor
Rezultat: strategie aplicată cu succes în concordanță cu oportunitățile pieței